Dagens, -Elin, träningsläger samt mys .

Dagens humör: Superduper. 
Dagens mående: Bra, inget fel på det.
Dagens borde: börja värma upp inför träningslägret.
Dagens frisyr:  En liten slarvig uppsats hästsvans. (samma som igår)
Dagens klädsel: Mjukisar och en skön tröja., och sen jeans ikväll ;) 
Dagens planer: Träningsläger med damerna mellan 15-17. och sen myyys.
Dagens materiella vill ha: Ett par nya tajts.
Dagens längtan: Till träningslägret och till i kväll.
Dagens fundering: Hur det ska gå på träningslägret idag&imorgon.
Dagens beroende: Vatten och bananer
Dagens tråkigaste: att Elin slog mig.
Dagens tidning: Cover maybe.
Dagens låt: All I Want for christmas- M&A

Nu är det bara 1.30 kvar till att träningen börjar, och jag längtar snart ihjäl mig!

Ps, tack elin för en underbart rolig kväll i går och en underbar rolig morgon, det och du lyser upp min dag i dag!

Ha en kul lördag idag. Jag drar mig bort mot hallen och spelar och sen mys..

Tjupptupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0