Dagens ,

Dagens humör: Skitbra ;)
Dagens mående: Rätt bra, lite förkyld och har lite ont i halsen. 
Dagens borde: Läsa, måste sätta igång med min nya bok nu! 
Dagens frisyr:  En liten slarvig uppsats hästsvans
Dagens klädsel: Mjukisar och en skön tröja.
Dagens planer: Vara hos syrran och lägga grundfärg och sova hos Elin :)
Dagens materiella vill ha: En snygg penna
Dagens längtan: Nyår och att pappa glömme bort min mobilräkning :/
Dagens fundering: Hur det ska gå på träningslägret i helgen. ;)
Dagens beroende: Vatten och en roller
Dagens tråkigaste: Att jag har lite ont i armarna
Dagens tidning: Cover
Dagens låt: Sunes Jul- Pappa svär, haha xD

Jag längtar otroligt mkt till i morgon, till träningslägret i volleyboll med damerna, dessutom får jag träffa fin kristin! , LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0