GBG-tomorrow, Grattis i förskott och efterskott!

Hej!

Åh, i morgon kl. 11 bär det av till Göteborg med buss. =). Jag är så laddad inför i morgon och jag känner mig så glad att vi äntligen åker! Önska oss lycka till, (det behöver vi).


Grattis i efterskott Systrarna Bruxås & Ida. 15 år- stort! =) 
Tack för den underbara middagen på Brorsans Kusinerna Elin, Julia och Amanda.  Jättemysigt! Måste vi göra igen, kanske i Uppsala? Dessutom, ert födelsedags"kalas" var jättetrevligt, hoppas ni gillade presenterna! <3

Dessutom vill jag bara säga GRATTIS i förskott till 2 av mina andra älsklingspullor, Systrarna Car! Grattis på 14-årsdagen på lördag brudar! Förlåt att jag inte är närvarande.:(  Ps. Kolla in Ida´s blogg www.idacar.blogg.se

Önska oss lycka till, nu ska jag fortsätta att packa, och sen är det sängen och sova, ledig i morgon! Skönt!

Kram på er alla ! <3 
                                                                         Wish me luck to the weekend!                                                                            

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, TACK GUMMSAN MIN! Hoppas du får det kul i göteborg!

2008-04-11 @ 18:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0