Härligthärligt!

Åh , snart april slut , härligthärligt! Bye alla 8 födelsedagar =) det var trevligt , men lite jobbigt! <3

Skola i morgon bara och sen lov , ons -fre sen helg , vad mer kan bli underbart ? =) 

Tråkigt är att volleyboll träningarna har slutat, jag älskar det, men det bli beach snart ist! HÄRLIGT! men fotboll ska jag hålla igång med, jag bara älskar det . Dessutom för er som inte har träffat mig den sista veckan så har jag klippt mitt hår till axlarna, Riktigtriktigt kort måste jag säga men det känns underbart skönt!

Dessutom, Wiggo min katt har bitit sönder min mobilladdare, jävla katt rakt ut sagt! Men mobilen ska in på lagning, så då får jag ändo en ny. undra hur långt det tar att få tbx den.

Men nu ska jag gå från datorn och i. Bye på dig ! <3

PS. Välkommen Maj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0