Länge sedan och en helt nu vy att skriva ifrån.

Oj , nu var det verkligen länge sedan jag skrev här. Har inte blivit av , (som jag lovade). Men nu har jag iallafall något att skriva om , och en ny vy att se ut ifrån. Kollade precis in på kusinbloggen elin211.blogg.se som hade skrivit om Juleafton och sin döda fisk Göte, jag tycker verkligen om hennes inlägg om Julafton där hon skriver att Jag och min andra kusin Elha försöker komma upp i Houstontonen- haha, ett gott skratt blev det idag. Men jag beklagar sorgen med din söte fisk Göte, han tyvärr inte se den, men med din beskrivning så lät det väldigt bra.  Om dagen i dag, Självklart skola som vanligt, men lektionerna var lite annorlunda, tredje timmen fick vi gå och kolla på en teater den heter "Fjärilsmusen" , det var en person som spelade hela pjäsen, den var 45 min lång och det var riktigt roligt att kolla på, mindre bra att han svettades som en gris och han spottade hela tiden , men dagen idag har varit väldigt bra. Just nu sitter jag hos elin och bloggar, vi ska spela lite poker och sen ska jag gå hem och äta lite, sen är det gossip Girl i kväll , för alla er som kollar på det. Nu ska jag kila och lira lite poker med ELin.

Tjingtjiing.

Kommentarer
Postat av: jossan

Hej:) vad har du gjort idag? haft en bra dag? (:

2008-02-12 @ 18:16:10
URL: http://monamourr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0