Mycket nu . Sportlov, Cup, träning, Bad, träning.

Äntligen sportlov, och igår hade vi cup . De två första matcherna vi spelade gick sketnarnsdåligt men sen kvartfinalen och semin gick jätte bra, vidare till final där vi förlorade med 2-1 i set. Jag kan faktiskt säga så här, vårt lag hade kunnat vunnit men eftersom vi var så trötta efter 9 h så var vi inte riktigt på alärten. Men nöjda var vi iallafall. Så  var det med den saken, Sen nu är det träning måndag tisdag onsdag och torsdag mellan 10-12. Orkade inte idag eftersom vi var iväg igår och kroppen känns dessutom trött, men jag ska ist till Uppsala och bada med Elin :) Men träning blir det väl i morgon, onsdag hoppar jag över för då ska jag vara hos dandie och ha mysigt. Sen torsdag blir det både morgon och kväll , först mellan 10-12 och sedan mellan 16-20. :) Mycket träning , men det ger mycket. Och idag ska bada med ELin på fyrishov, kanske inte smart att åka in när alla Uppsalabor oxå har sportlov men vi har verkligen lust. Men nu ska jag kila, ska fixa mig och sen ska jag kila över till elin och därifrån ska vi till hemköp , handla pastasallad och sen åker vi med bussen ! By tierp, see you later tonight! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0