Skolan , (ett måste inlägg).

Ja, som ni ser så är det här ett måste inlägg om skolan. Eftersom det är så skönt att slippa sitter jag och skriver om den ist, ja något om skolan måste man ju alltid ha med. Men våran klass hade kemiprov och spanskaprov jag är jättenervös för resultatet, men i spanskan tror jag det går bra, för där har jag ett MVG i betyg och i kemin kommer det gå lite dåligare, för där har jag ett G. Dessutom fick vi förra veckan veta vårat resultat på våra engelska uppsats, jag trodde att det skulle gå dåligt men resultatet blev riktigt bra, MVG. så jag är väldigt nöjd. Dessutom har vi haft oförberedda prov som hörförståelse och läsförståelse, där gick det bra, MVG på båda! :) riktigt nöjd..

Tjillivipen på alla! Nu åker jag till Uppsaaaaala! Kram .

Kommentarer
Postat av: jossan

hjälpa dig med va? tack

2008-02-19 @ 16:19:10
URL: http://monamourr.blogg.se
Postat av: jossan

vilka sidor?

2008-02-21 @ 20:48:46
URL: http://monamourr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0