Underbar kväll och en bästa vännen!

Vill tacka systeryster D. för en underbar kväll i tisdags, det var väldigt mysigt, med tacos och film. Filmerna vi kollade på var " Tillsammans", "Zozo" och "Smala Sussie", den bästa var nog tillsammans för där var Ola Rapace med! Jag har ett jätteroligt minne från kvällen det var när vi kollade på "tillsammans" när Ola Rapace visar sin snopp, hahaha :D Dandie kläpper ur sig en kommentar när hon ser det -"Kan han inte ta bort lite hår? måste han ha så mycket?" Jag satt och skratta åt det hela kvällen, det var verkligen roligt! :D Jag älskar dig syster D. DU är bäst!

Sen vill jag tacka elin för många underbara dagar den här veckan, blandat med bad, skratt, lite gråt och bråk! :D haha, inte riktigt bråk, men lite fajt, och en massa skäll dessutom av båda våra föräldrar. Jag älskar dig Elin! (oxå)
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0