Helgen och en ny skolvecka..

-Lördag . Vi åkte kl 10 från tierp och var på plats vi ungefär 12, på väg till Hammarby Sjöstad så åt vi på Mc´donalds  Upp. Väsby. Gottigotti :) Vi satte oss i bilen och åkte vidare. I min bil åkte Elise och Marina , vi kollade på bertfjärt och prata en massa och lekte med mobilerna såklart :) Äntligen var vi framme, mamma och hasse visste inte riktigt var vi skulle vara, men hasse hade gps så vi hittade till slut. Väl ombytta så hade mamma och hasse satt sig ned på läktaren och vi började värma upp. Efter det spelade vi och det gick verkligen inte bra. så vi förlorade två matcher och vann en. Men vaddå ? Lixom första gången vi spelar med vårat 6-mannalag. Men jag är nöjd. så vi är i semifinal :) VI duschade och fixa till oss sen åkte vi till uppsala och åt på Dragon Palace, skitgott! alla var trötta så vi begav oss hemåt. äntligen hemma , packa upp väskan , packa om , gå och lägga sig . Mer vad det inte på den här lördagen.

-Söndag. Vi åkte kl 7 från tierp , och vi åkte vidare till månkarbo för att hämta upp elise. Sen åkte vi raka vägen till hammarby sjöstad och bytte om och värmde upp för kl 9 var det match . Gick inte så bra. alla var inte så taggade och så . :/ men men , vi förlorade den matchen så vi var tvugna att dömma  :/ BLAU! sen blev det en match om 6-7 plats och vi kom på 7 plats. rätt nöjd för att spela 6-manna första gången. :)

-Måndag, idag. Började med att jag var stendöd i sängen kom inte upp. Var så himla trött efter helgen som har varit, det tar ju ändo rätt mkt. så det var bara att skynda sig vidare till skolan . I skolan hade vi typ först information och sen kemi i 2 H! Okej , kemi är inte mitt favoritämne. Vår lärare gick igenom syror&baser, och jag var inte direkt på hugget. Sen hade vi SO , och där har vi precis börjat jobba med våran jorden runt resa .Så jag började med att hitta ett land i Europa där jag ska vara ungefär 1 vecka. Lunch och efter det blev det en rolig musiklektion där jag spelade gitarr hela tiden . :) ,SIsta hade vi engelska  :) rätt roligt det med :) men men , nu ska jag kila iväg och fixa till mig ,  skola i morgon ,favoritprogram på tv börjar snart. mkt att se fram emot!

 Ha en trevlig vecka..


Kommentarer
Postat av: Robin

aa ;) ganska lugn men d kan va skönt ibland :)
sj då?

2008-01-21 @ 22:51:55
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0