Hm .... Dagen, träning, Cup, matteprov...

Hmm, nu sitter jag här och skriver, (som vanligt?!). Dagen i dag kändes rätt bra.  Vi hade matte första timmen, okej jag erkänner, matte är inte så speciellt roligt, så det kändes inte bra. Men andra timmen hade vi svenska och vi typ läste hela timmen så den gick ju rakt igenom den med och sen efter svenskan hade vi idrott. vi körde redskapsbla(vet inte vad det heter).. och lite uppvärmningsövningar. Inte så jättekul, för dom flesta räcker det, men eftersom jag är sportfåne så vill jag ha bollsporter och sånt, ist för att leka hela tiden som vi gör... boring .-. Kanske går över till killarna ist och kämpar där, kanske lite utmaning men man måste gå mot motgångar oxå eller hur? Iaf , efter idrotten så hade vi lunchrast så jag, lydia, frida och Marina pallra oss iväg till hemköp, jag köpte en macka och en banan. Jag åt upp min macka och bananen sparade jag till volleyboll träningen som jag skulle ha efter skolan kl 2. Men iaf , dom två sista timmarna hade vi HK. det var kul . jag var med Urr och Carr, vi gjorde piroger och pizzasallad. det var rätt gott, fast våra piroger blev lite torra :S, Jag smakadeJJoannas och Irmali´s och dom var verkligen jättejättejätte goda, blaau, önskade att jag var med i deras grupp ist, inget fel på urr och carr. Men det ända är att urr, är aningen stressad och carro väldigt duktig på att laga mat och baka och sånt, (inte jag). Haha, tänker aldrig bli hemmafru, och det är aningen svårt att vara hemmafru om man vill bli pilot, det är ju ett rätt krävande yrke. Hahahahahahahahah! Men kl 2 slutade vi och då var det bara att bege sig till hallen och byta om och börja träna volleyboll;) A-lags tränaren coachade oss och vi nötte rätt mkt teknik, så jag hoppas det sitter lite kvar till helgen om tekniken. Marina, det här är ordet ska du träna till cupen: -FICKLAMPA!!!! Kanske inte har skrivit det, men vi har anmält oss till poolspel i volleyboll, '(sm,) vet inte riktigt. Men om man vinner alla matcher går man vidare till GBG och där spelar man finaler och så, jag önskar vi gör det, men vi är nog inte så duktiga, men kanske nästa år ? Man får alltid hoppas:) Men nu, när dagen har flytit på och jag börjar faktiskt bli trött, konstigt, jag brukar inte vara trött vid den här tiden, men det kanske var att vi tränade rätt hårt på volleybollen, men nu ska jag nog ägna mig åt att börja plugga till matteprovet som vi har om två veckor.
Jag har G i matte och man måste typ ha MVG för att komma in på
SAS FLIGHT ACADEMY, så, woops, det bli en sjudundrades pluggande. Jag ska ha ett vg på provet har jag bestämt, och mattekapitlet som vi jobbar med är inte min favorit, Algebra och ekvationer, men syrran läser matte C och hon håller på med algebra och ekvationer, så jag kanske kan fråga henne om hjälp;) men jag ska börja nu. Ha en skön kväll ;) GOOD LUCK TO MYSELF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0