Kusin :) I morgon hockeybockey och poolspel på lördag i Hammarby Sjöstad , STHLM! <3

Idag var det en enkel dag, bara 10 st i klassen , underbart. inte sant? ;) Resten var borta på ngn mediadag, men så vi typ lekte och så. Snart är det fredag(imorgon) och då blir det träning, hockeybockey, i skolan. jag kan inte åka så bra, men jag ska försöka. Får inte göra illa mig för att på lördag är det poolspel i volleyboll i Hammarby sjöstad. hoppas vi vinner, hoppas kan man alltid men att lyckas är inte så enkelt pga. vi är inte tillräckligt bra (TROR JAG!) (:

Dessutom Saknar mina kusiner, iaf Elin som bor i uppsala, hon har jag nog inte träffat på en månad, så henne saknar jag väldigt mycket. hon betyder väldigt mycket och jag ser upp till henne. Men ha en skön kväll för nu ska jag gå och ringa en speciell:) Kram 

Här är en bild på mig och kusinen ELin, visst är hon söt, (OBS. jag är inte fin på bilden och jag är väldigt blek:S) titta in på hennes blogg om ni vill: www.elin211.blogg.se
. image1

Kommentarer
Postat av: Elin

Puttinuttan, jag saknar dig med! Vi får ta och slå våra lovar tillsammans snart :)! Kram på dig

2008-01-19 @ 01:10:12
URL: http://elin211.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0