Länge sedan och systeryster,

Nu var det faktiskt rätt länge sedan jag skrev, typ 2 veckor, men vaddå?  man kan väl inte alltid ägna sig till det som är roligt? ;) Iaf så börjar volleyboll träningarna i morgon, och jag längtar som fa. Jag tränade fotboll igår och nu idag märks det att jag inte träna fotboll på en och halv månad, jag har en sån himlansk träningsvärk i mina lår och det går inte att beskriva. Men vaddå?, Lite träningsvärk får man väl ta, jag älskar ju fotboll! :)
Snart flyttar syrran till sin lägenhet, kanske skönt och så men jag kommer sakna henne så mkt, det är ju inte långt men vaddå? jag har ju vant mig att hon bor hemma. Jag kommer sakna henne, men jag kan ju alltid hälsa på ;)

Nu ska jag kolla lite på film och så , ha en bra vecka framöver! :)

Kommentarer
Postat av: Robin

härligt :P d e bara bra me mig ;) hehe, vet inte hur d går, men fick hennes msn idag iaf :P men ingen aning vad jag ska prata om med henne på msn, kommer bli så stel bara för att det är hon :/ hur går d själv med kärleken då? :P

2008-01-14 @ 19:54:25
URL: http://robinakyol.blogg.se
Postat av: Robin

tack för tipsen :P oj, fan va jobbigt :( har nog inga tips då :/ hehe... tack :D vilken film såg du då (läste ditt inlägg) ?

2008-01-16 @ 19:51:03
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0