Helg&påsk planer

Fredag:
Ska hämta syster i Gävle, hon har varit i Hudik och hälsat på gamla vänner där. Jag & mami ska hämta henne i Gävle vid 3 tiden. Sen blir det kanske en tur till Valbo, (hoppas det). 

Lördag:
Påskafton= godis eller något annat roligt. =) Sen på kvällen ? Någon som vill göra ngt ? =)

Söndag:
En stund med Elin tror jag var inplanerad tror jag. Kommer inte ihåg.

Måndag & framåt:

En dag ska jag vara med Ida, Julia & Elha. =) - Det längtar jag efter.
Sen kanske jag tar en tur ner till farmor i Vingåker och hälsar på henne och shoppar lite. Kanske en kryssning? =)
Sen har jag faktiskt ingen aning om resten av veckan. - Tycker det är otroligt skönt att ha en ledig vecka
Om någon vill hitta på någonting så slå bara en pling - alltid öppen för förslag!

Kram på er & Glad Påsk! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0